TIRES DE PASTA DE FULL


Continuant amb la Festa Major hem fet unes postres més especials.


Ingredients:
1 pasta de full
crema pastissera (2 rovells d'ou, 1 got de llet, sucre, 1 cullerada de farina, pell de llimona)
1 poma
panses

Elaboració:
El primer que hem fet ha estat la crema. Hem posat a bullir la mig got de llet amb la pell de llimona i amb la resta de la llet hem barrejat els rovells i el sucre. Quan la llet que hem posat a bullir ha estat a temperatura ambient hi hem afegit la resta i ho hem tornat a posar al foc lent remenant contínuament. A poc a poc veureu que va espessint. I ja està.
D'altra banda preparem unes tires de pasta de full


Hi hem posat tires de crema i a sobre la poma i les panses


I ja està. Bon profit!!!

1 comentario:

  1. Mmm una recepta fàcil i boníssima!! M'encanta fer postres amb la pasta de full, considero que es una massa que ens dóna molt de joc a la cuina! M'ha agradat molt la idea de la crema pastissera amb panses, mai he fet la combinació, pero segur que està deliciòs!

    Us he descobert per casualitat en un link del twitter de @blogscocina, i si m'ho permeteu em quedaré com una seguidora més, esperant noves receptes! Felicitats pel treball, m'agrada molt el vostre blog, mostreu molta simpatia i les receptes son boníssimes!

    Un petó

    Laura
    queteapetecehoy.blogspot.com

    ResponderEliminar

Gràcies per deixar el teu comentari i visitar-nos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...